Obchodní podmínky
- Kupní smlouva - objednávka
- Kupní smlouva na autopotahy šité na míru vzniká na základě objednávky kupujícího, která je prodávajícím potvrzena.
Při použití našeho internetového obchodu je po vyplnění údajů vygenerována cena výrobku.
- Zákazník bere na vědomí, že autopotahy nelze použít na kožené a koženkové sedačky potažené jinou než černou kůží.
- Každá objednávka musí obsahovat:
- Objednávka na firmu:
- název firmy
- sídlo firmy
- IČO, DIČ /je li plátcem DPH/
- jméno a příjmení osoby odpovědné za objednávku
- specifikace vozidla /značka, typ, rok výroby, výbava/
- popis nebo kód materiálu
- telefon a email
- adresu doručení
- Objednávka na fyzickou osobu:
- jméno a příjmení kupujícího
- specifikace vozidla /značka, typ, rok výroby, výbava/
- popis nebo kód požadovaného materiálu
- telefon a email
- adresu doručení
- Potvrzení objednávky
- Na základě doručené objednávky kupujícího je prodávajícím objednávka ověřena.
- V případě nejasností ve specifikaci vozidla nebo materiálu prodávající kontaktuje kupujícího.
- Kupující je odpovědný za správnou specifikaci vozidla a jeho sedadel. V případě nejasností ze strany kupujícího doporučuje prodávající doplnit objednávku fotodokumentací sedadel.
- Po ověření objednávky pošle prodávající potvrzení, ve kterém je uveden druh potahu, materiál, cena a termín dodání.
Doručení zboží a platební podmínky
- Kupní cena zboží je uvedena u každého výrobku a vyplývá ze zadání typu vozidla a materiálu v objednávce, na jejímž základě je vygenerována.
- Prodávající vystaví kupujícímu fakturu, která je zasílána společně se zbožím.
- Prodávající zajistí dopravu zboží do místa dodání a to buď prostřednictvím České pošty nebo jiného dopravce.
- Kupující se zavazuje převzít v místě dodání předmět koupě a to dle ceny uvedené v potvrzení objednávky.
- Za dodání zboží kupujícímu se považuje jeho převzetí kupujícím nebo jinou osobou, která se v době dodání zdržuje v místě dodání.
Příjemce je povinen zkontrolovat neporušenost zásilky a pokud je zjištěno jakékoliv poškození, neprodleně sepsat s dopravcem protokol o poškození.
Reklamační řád
- Podmínkou k uplatnění reklamace je dodržení záruční doby, která je 24 měsíců.
- Prodávající neodpovídá za vady vzniklé nesprávnou objednávkou, nešetrnou manipulací, jiným než obvyklým způsobem používání, opotřebením vzniklým obvyklým používáním a působením vyšší moci.
- Reklamaci uplatňuje kupující písemně, spolu s kopií faktury a fotodokumentací závady.
-
Reklamované zboží pošle kupující na vlastní náklady na adresu prodávajícího a ten rozhodne do 3O dnů od převzetí reklamovaného zboží, /nedohodnou-li se obě strany jinak/:
- bezplatně opraví zboží, pokud je vada odstranitelná nebo
- poskytne přiměřenou slevu z kupní ceny
- odstoupí od smlouvy /vrátí kupujícímu peníze/ nebo
- reklamaci neuzná a zašle zboží zpět kupujícímu
Při reklamování nesprávného střihu autopotahu nebo neshody zboží s objednávkou je nutné vyhotovit fotodokumentaci všech sedadel nebo detail neshody.
Jiná ustanovení
Práva a povinnosti smluvních stran, které nejsou výslovně upraveny v těchto všeobecných podmínkách se řídí zákonem č.513/1991 Sb, Obchodním zákoníkem v plném znění a zákonem č.4O/1964 Sb, Občanským zákoníkem v platném znění a dalšími obecně právními předpisy.