+420 602 567 788

info@lira-praha.cz

 

Vše o nákupu

Obchodní podmínky

  1. Kupní smlouva - objednávka
    • Kupní smlouva na autopotahy šité na míru vzniká na základě objednávky kupujícího, která je prodávajícím potvrzena.
      Při použití našeho internetového obchodu je po vyplnění údajů vygenerována cena výrobku.
    • Zákazník bere na vědomí, že autopotahy nelze použít na kožené a koženkové sedačky potažené jinou než černou kůží.
    • Každá objednávka musí obsahovat:
      • Objednávka na firmu:
        • název firmy
        • sídlo firmy
        • IČO, DIČ /je li plátcem DPH/
        • jméno a příjmení osoby odpovědné za objednávku
        • specifikace vozidla /značka, typ, rok výroby, výbava/
        • popis nebo kód materiálu
        • telefon a email
        • adresu doručení
      • Objednávka na fyzickou osobu:
        • jméno a příjmení kupujícího
        • specifikace vozidla /značka, typ, rok výroby, výbava/
        • popis nebo kód požadovaného materiálu
        • telefon a email
        • adresu doručení
  2. Potvrzení objednávky
    • Na základě doručené objednávky kupujícího je prodávajícím objednávka ověřena.
    • V případě nejasností ve specifikaci vozidla nebo materiálu prodávající kontaktuje kupujícího.
    • Kupující je odpovědný za správnou specifikaci vozidla a jeho sedadel. V případě nejasností ze strany kupujícího doporučuje prodávající doplnit objednávku fotodokumentací sedadel.
    • Po ověření objednávky pošle prodávající potvrzení, ve kterém je uveden druh potahu, materiál, cena a termín dodání.

Doručení zboží a platební podmínky

  • Kupní cena zboží je uvedena u každého výrobku a vyplývá ze zadání typu vozidla a materiálu v objednávce, na jejímž základě je vygenerována.
  • Prodávající vystaví kupujícímu fakturu, která je zasílána společně se zbožím.
  • Prodávající zajistí dopravu zboží do místa dodání a to buď prostřednictvím České pošty nebo jiného dopravce.
  • Kupující se zavazuje převzít v místě dodání předmět koupě a to dle ceny uvedené v potvrzení objednávky.
  • Za dodání zboží kupujícímu se považuje jeho převzetí kupujícím nebo jinou osobou, která se v době dodání zdržuje v místě dodání.

Příjemce je povinen zkontrolovat neporušenost zásilky a pokud je zjištěno jakékoliv poškození, neprodleně sepsat s dopravcem protokol o poškození.

Reklamační řád

  • Podmínkou k uplatnění reklamace je dodržení záruční doby, která je 24 měsíců.
  • Prodávající neodpovídá za vady vzniklé nesprávnou objednávkou, nešetrnou manipulací, jiným než obvyklým způsobem používání, opotřebením vzniklým obvyklým používáním a působením vyšší moci.
  • Reklamaci uplatňuje kupující písemně, spolu s kopií faktury a fotodokumentací závady.
  • Reklamované zboží pošle kupující na vlastní náklady na adresu prodávajícího a ten rozhodne do 3O dnů od převzetí reklamovaného zboží, /nedohodnou-li se obě strany jinak/:

    1. bezplatně opraví zboží, pokud je vada odstranitelná nebo
    2. poskytne přiměřenou slevu z kupní ceny
    3. odstoupí od smlouvy /vrátí kupujícímu peníze/ nebo
    4. reklamaci neuzná a zašle zboží zpět kupujícímu

    Při reklamování nesprávného střihu autopotahu nebo neshody zboží s objednávkou je nutné vyhotovit fotodokumentaci všech sedadel nebo detail neshody.

Jiná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran, které nejsou výslovně upraveny v těchto všeobecných podmínkách se řídí zákonem č.513/1991 Sb, Obchodním zákoníkem v plném znění a zákonem č.4O/1964 Sb, Občanským zákoníkem v platném znění a dalšími obecně právními předpisy.

Máte radši papírové formuláře?

Aktivní PDF objednávka ke stažení a následnému tisku

Nevíte si rady s vyplněním PDF objednávky?

Tento Grafický návod vám pomůže s vyplněním PDF objednávky.